lördag 29 december 2012

Stjärnklart

Jag är så glad att jag lyckades få tag på en bit av det här stjärntyget från Jny! Jag missade första omgången, men som tur var så kom det mer.

Detta är Lovis set med tröja och byxa och John ska få ett likadant är det tänkt. Jag har gått lös med trippelsömmen igen som ni ser!

Material: Stjärnor från Jny design. Röd interlock från Liandlo. Rött stjärntyg till knäapplikationer från Furulunds. Svart velour från okänt ställe.

Mönster: Eget byxmönster. Tröjmönster från Meedom med egna ändringar.

5 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vilka fina kläder du sytt. Ångrar att jag inte köpte något av det tyget.

    Kristinlog.se

    SvaraRadera
  2. aaaaaaah, så himla snyggt!!! typiskt nog missade jag den här färgställningen :(

    SvaraRadera
  3. Så himla fin kombo, jättesnyggt med stjärnorna på knäna!

    SvaraRadera
  4. Vilket otroligt fint set! MÅste erkänna att jag blir sugen att göra ett liknande till min son av mitt sjärntyg jag har :D tyvärr har jag ingen cp än, så inga superfina dekorsömmar ...

    SvaraRadera
  5. Jag gillar tröjan jättemycket!

    SvaraRadera