torsdag 24 juni 2010

Rosa lapptäcke


Jag har rensat lite bland mina stuvbitar och fick då ett infall att sy ett lapptäcke av retrotyger med rosa inslag. Jag har bara sytt ett lapptäcke tidigare men de är ju så roliga att sy! Detta täcke är fodrat med tunn vadd och baksidan är i rosa fleece.

Storleken är 60 x 70 cm och passar bra till vagn och vagga, Täcket hittar ni i Butiken. Finns det önskemål om lapptäcken i mer unisexfärger så tveka inte att höra av er.

Jag passar på att önska er alla en härlig midsommar med mycket sol och jordgubbar!

5 kommentarer:

  1. Ser jättemysigt ut! Jag älskar grönt och rosa ihop! Glad Midsommar på dig.

    SvaraRadera
  2. Snyggt lapptäcke i fina färger!

    SvaraRadera
  3. oj så fantastiskt fint! härliga färger!
    kom gärna in på min blogg och tävla om du har lust! :)

    SvaraRadera
  4. fantastiska färger på täcket, älska lapptäcke men har inte riktigt tålamod att sy själv!/Åsa

    SvaraRadera
  5. Underbart!! Vilka fina färger och tyger!! När jag provat att sy lapptäcken så blir inte mina skarvar raka :(

    SvaraRadera