söndag 25 april 2010

Två fina



Det här är två olika beställningar sydda vid olika tillfällen, men jag bloggar om båda samtidigt. Det blir ju så många hoodies i bloggen ändå!

Den fina röda hoodien har kanintyg "stampe" från Åhléns i luvan samt en bokstavsapplikation i samma tyg. Jag gillar verkligen kaningtyget som tyvärr har slutat att säljas. Jag lyckades köpa en del när det såldes ut som tur är.

Sen ytterligare en lila hoodie som beställdes för ett tag sedan tillsammans med två tvillingbodys. Hoodien ska till tvillingarnas storasyster som just fyllt år!

19 kommentarer:

  1. Vilka fina hoodies! Tycker också att det är synd att kanintyget inte säljs längre.

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina! Speciellt den röda. Blir verkligen lika sugen på att göra ett försök och sy en hoodie varje gång jag ser dina fina och ändå tycks det aldrig bli av...

    SvaraRadera
  3. Med risk för att låta som ett eko: superfina båda två!

    SvaraRadera
  4. Superfina!!! Ser så underbart mjuka och sköna ut att ha på sig...nästan så att man själv skulle vilja ha en:)

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin den röda var!! Jättefint kanintyg, synd att det slutats säljas!

    SvaraRadera
  6. Jeg elsker de hoodiene dine! Rålekkre!!

    SvaraRadera
  7. Ja, så otroligt snygga! Lyllos de som får dessa!

    SvaraRadera
  8. Älskar dina hoodies!

    SvaraRadera
  9. Så fina!! Härlig färg den röda!

    SvaraRadera
  10. Helt fantastiska - kanintröjan är min favorit!!

    Tack för tipsen inför mitt besök på Skroten. Oj så mycket fin smalspårig manchester det fanns!

    SvaraRadera
  11. Super snygga!!! Ser så mjuka å goa u!!

    SvaraRadera
  12. Vad kan jag säga mer än att de är underbara...

    SvaraRadera