lördag 10 april 2010




Igår var jag på Barnmässan i Göteborg och träffade några vänner. Vi träffades även förra året på mässan och då hade jag sytt två små mössor till deras små killar som är jämnåriga med John.

Idag hade jag med mig små tossor till Lindahs minsting och så en mössa och mjukisbokstav till Robies Teonor. Mössan är en likadan som John har och den passar perfekt nu på våren. John älskar sin mössa, och det är extra roligt eftersom han brukar vara skeptisk mot huvudbonader.

Teonor har visst börjat intressera sig för bokstäver, eller i allafall bokstaven T. Detta måste ju såklart uppmuntras av logopeden, så ett T i velour fick de bli. Jag har redan fått fina bilder på en glad kille :-)

Jag fick även träffa en av mina norska beställare och överlämna dessa, dessa och dessa!

Tack Robie, Lindah och Hilde för en härlig dag!

12 kommentarer:

  1. Tossorna e ju helt underbara! har du fasnat för att göra dom nu?? ;-)
    jag har beställt mönster så nu ska jag me försöka mig på dom. har 2 nyfödda bebisar i min kompis krets som får vara lite test kaniner.. hihi..

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga tossor! Ser helt fantastiskt fina ut!

    SvaraRadera
  3. Tossorna är underbara! Och mössan är ursnygg!

    Apropå kaninerna så lyckades jag byta till mig en bit kaniner i brunt/blått - vilken lycka för det är även en av mina favoriter. Men å andra sidan saknar jag brunt/orange som är den andra absoluta favoriten i kaninfärgställningar... Så det kan vara!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Superfina tossor, synd att lillkillen redan blivit så stor... är väl bara när han sover de skulle få sitta på :-)

    SvaraRadera
  5. Tack själv!!!

    Teonor sov med sitt T hårt i handen när jag gick in på kvällen och släckte lampan :-)

    SvaraRadera
  6. Vad glada alla dina beställare måste ha blivit! Jättefint allting!

    SvaraRadera
  7. Faldt lige over din fantastisk skønne blog!
    Jeg ved ikke om du kender min, men kig gerne forbi :)
    Hvis du på et tidspunkt gerne vil bytte noget JNY-stof og retro stof, har jeg en masse andet retro at bytte med :)
    Sender gerne billeder!
    Mail mig på christina@ennemark.dk hvis du får interesse :)
    Kh Christina

    SvaraRadera
  8. VIll verkligen sy sådana där fotingar. Har ingen egen som det skulle passa till, men de är ju så snygga.

    SvaraRadera
  9. Vad fint! ALLT du gör är ju det iofs :)


    Kom på att en beställning på en fin vårmössa vill jag nog göra :-)

    SvaraRadera
  10. Jättefina saker! Å tvillingkläderna är rätt å slätt bedårande:)

    SvaraRadera
  11. Även dessa tossor är underbart fina!

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara tossor, I LIKE!/Åsa

    SvaraRadera