onsdag 27 januari 2010

Lilla lila


Ytterligare en hoodie på väg till Norge! Det blev en härlig färgkombination av lila, svart och vitt. Tyget i luvan syns inte helt och hållet, men det är ett tyg som jag gillar väldigt mycket fast jag inte tidigare kommit på vad jag ska sy av det. Tyget passade i alla fall beställarens önskemål om färger perfekt och det blev så fint :-)

Jag har nu sytt närmare 30 hoodies, men det känns som att sy ett helt nytt plagg varje gång eftersom färger, mönster och tygval gör varje hoodie så unik!

I och med den här beställningen har jag okså fått lära mig att "lila" heter "lilla" på norska, därav rubriken :-)

12 kommentarer:

  1. Wow, vad läcker!!! Är inte så mycket för lila annars men den här var verkligen suverän. Innovativt med det mönstrade fodertyget:)

    SvaraRadera
  2. Jattefin, och himla fint foder i luvan!

    SvaraRadera
  3. Dina hoodies är verkligen superfina! Kul att de kan bli så olika.

    SvaraRadera
  4. Nu blir jag ännu mer sugen på att sätta labbarna i ett riktigt gosigt velourtyg. Har inte testat att sy i ett sådant än.

    SvaraRadera
  5. Åhhhhh vad snygg den blev. Stilren och cool

    SvaraRadera
  6. Supersnygg! Fodertyget är så läckert!

    SvaraRadera
  7. Vi gleder oss til den kommer i posten :O) *venter spent* :O)

    SvaraRadera
  8. Wow vad snygg den blev!! Får man fråga vad du använt dig av för mönster?
    Är nybörjare då det gäller att sy, men skulle gärna vilja prova göra en sån till min dotter!

    Har tyvärr ingen syblogg (än) Men du får gärna maila mig svar :-)

    emmize_@hotmail.com

    SvaraRadera