söndag 28 juni 2009

Kaninshorts


Här kommer de utlovade shortsen. De är sydda efter ett vanligt byxmönster med egna ändringar. Materialet är tunn brun velour, solgul trikå som kantband och brun mudd i midjan. Jag gjorde en liten bakficka i kanintyg.

Såhär fin var John på lekplatsen häromdagen, enbart iklädd krimskramsplagg :-)
Bilderna är tagna med min mobilkamera, så det är inte så bra kvalitet. Jag saknar min kamera, men förhoppningsvis är den lagad snart.

Hoppas ni alla har en härlig sommar!

8 kommentarer:

  1. Härligt set!!! Tuffa shorts! :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt. Shortsen ser sköna ut.

    SvaraRadera
  3. Vad snygg han blev med shorts och tröja som matchade

    SvaraRadera
  4. Han är super tuff i sitt krimskrams set

    SvaraRadera
  5. Så fin han är i kläderna! Nu får vi hoppas att kameran kommer tillbaka snart =)

    SvaraRadera
  6. Dessa shorts gillar jag verkligen, riktigt fina!!!

    SvaraRadera
  7. Me like! Sooo much! :o) Jättefina.

    SvaraRadera
  8. Skitsnyggt set men jag måste vara trög för jag fattar inte riktigt hur du gjort med kantningen (eller så beror det på att klockan är för mycket). Fint var det i alla fall!

    SvaraRadera