tisdag 21 april 2009



Ojoj, det här är mitt hundrade inlägg! Det firar jag med att visa upp bild på min nya symaskin :-) Jag har ju tidigare visat bild på en annan symaskin som jag bestämt mig för att köpa, men eftersom leveranstiden drog ut på tiden valde jag att uppgradera mig till en Pfaff Coverstyle! Jag har precis fått hem den och bara hunnit prova den litegrann, men för er som är nyfikna på maskinen så hittade jag en recension hos Linda.


Det visade sig vara en del efterfrågan på napphållare, så nu har jag sytt tre till i sköna gröna tyger! De ligger ute på Tradera.

4 kommentarer:

  1. grattis till 100e inlägget o till en sååå fin maskin. vill med ha en.. ja de blir la nån dag..

    SvaraRadera
  2. Grattis till ny maskin. Valde mellan den och min Bernina innan det till slut blev Berninan, men det var ett svårt val!

    SvaraRadera
  3. De där napphållarna är verkligen underbara!

    SvaraRadera
  4. Jag fick hem min napphållare idag - jag är såå nöjd, den är verkligen jättefin! TACK och kram!!

    SvaraRadera