lördag 11 april 2009

Glad påsk!


Ja, jag har är inte så mycket att skriva om den här bodyn. Jag prövar lite olika knäppningar i halslinningen och den här gillade jag väldigt mycket och den var relativt lätt att göra. Att sätta en stjärna på bodyn var en impulshandling. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker det var snyggare utan den, men nu sitter den där i alla fall och jag ids inte sprätta bort den!

Nu är det påsk och vår så det kommer bli en hel del kortärmat i bloggen :-)

Hoppas ni alla har en härlig Påsk!

6 kommentarer:

  1. Jättefin! har också tänkt att prova lite olika halsknäppningar men det har inte blivit av ännu... inte så haj på det heller, ex hur man gör som du gjort på denna!

    SvaraRadera
  2. Fin :-) Och stjärnan ska definitivt vara kvar :-)

    SvaraRadera
  3. Glad påsk! Önskar Clara och Johan

    SvaraRadera
  4. Fin!!!

    Glad påsk själv!

    Kanintyget har jag inte kvar mycket av..... blir lite stressad av att jag bara har så lite kvar. Jag väntar med glädje på de nya färgerna osm ska komma! Jag fick tag lite kanintyg frånen tjej på Familjeliv. Jag skrev i sy-tråden att jag älskade kanintyget och då inboxade hon mig att jakunde köpa lite från henne. Du kan ju höra om någon har kvar. Jag fick ett bra pris osså!

    SvaraRadera
  5. Jättefin body.
    Vilka härliga färger, och det blev väldigt snyggt och coolt med stjärnan!

    SvaraRadera
  6. Tycker det va super med stjärna! :-)

    SvaraRadera