torsdag 5 mars 2009

Se hit alla krimskramsare!


Nu söker jag bilder på alla fina barn som har kläder från Krimskrams! Jag skulle vilja göra ett inlägg med bilder på krimskramskläderna "in action". Än så länge är det ju bara jag och John som visat upp oss i bloggen så därför söker jag nu med ljus och lykta efter fler bilder. Vill ni bidra med en bild eller flera så blir jag jätteglad, men självklart är det bara för de som tycker att det skulle vara roligt! Jag lovar att ta några nya bilder på mig och John i våra krimskramskläder så ni inte behöver känna er ensamma :-)

Så fram med kameran och börja fota! Skicka bilderna till min e-mail: paraphenelia@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Jag ska ta bilder på mina små i sina fina luvtröjor så fort jag kan och skicka över! (har haft magsjuka här hemma sen vi kom hem från BB, men nu är vi på bättringsväg) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska också få mina små sjuklingar att fastna på kort så fort som möjligt :o)

    SvaraRadera
  3. Sv: Oj då, bra fråga du... vet ju att Olivers årskull (2007) - de är ca 25 stycken här på Donsö, men BVC-sköterskan har ju hand om södra skärgården, inte bara Donsö :) Har en ny tävling hos mig nu, kika gärna o var med! :) Kram

    SvaraRadera