söndag 22 mars 2009

Doppresent





Detta är en doppresent till min mammas kusinbarn som får sitt namn idag. Det är min mamma som har gjort beställningen och jag och mina systrar är med på ett hörn.

Jag gjorde en kortärmad body i det tunna landskapstyget och hoppas att det blir svalt och skönt i sommar! Det gula tyget med flodhästar har blivit min favorit bland flodhästtygerna. Det passar så bra ihop med brunt som är en av mina favoritfärger. Alla kläderna är i storlek 80.

Nu håller jag bara tummarna för att kläderna ska passa och bli omtyckta :-)

5 kommentarer:

  1. Superfina saker! Älskar setet med flodhästarna på. :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint set! Vilken underbar present! :)

    SvaraRadera
  3. De borde absolut bli omtyckta - helt ljuvliga! kram

    SvaraRadera
  4. Åh så fina grejjer! Är det inte grymt svårt att sy body?

    SvaraRadera
  5. tackar så mycket för de coola kläderna jag fick i doppresent! jag har bara provat mössan ännu och den gjorde naturligtvis succé. mina kompisar blev gröna av avund och ville gärna ha likadana. vänta bara tills de får se resten! :)

    SvaraRadera