onsdag 11 februari 2009

Dubbelt upp




Idag har jag varit på Skroten i Kinna och handlat tyger. När jag kom hem hade en leverans kommit från Stoff och stil så jag har verkligen fått en massa nya tyger idag! Eller fått och fått, det kostar ju en del förstås, men det får det vara värt. Nu ska jag inte köpa mer tyg förrän på symässan i Göteborg i slutet av februari och det är ju verkligen jättelänge tills dess...

Här är i ala fall ett axplock av tygerna jag köpt. Utöver dessa godbitar har jag fyllt på velourlagret och köpt en underbar turkos manchester!

4 kommentarer:

  1. Åhh, vilka fina tyger!

    SvaraRadera
  2. Elefanterna älskar jag verkligen. Jag fick äntligen "fri tid" från min man och min dotter i helgen. Såjag åkte in till Sotff och Stil och handlade som en galning...

    SvaraRadera
  3. du har fått en award i min blogg =)

    SvaraRadera